ネットワークビジネス成功は資料請求から!

ネットワークビジネスアムウエイの知名度!!

専門分野んかい関して、問われるくとぅがうーさんぬがスキルんでぃいーんもぬやいびん。
職業んかいよってや、特別な教育が必要やたんり、実務経験がぬー年んでぃいーん
くとぅや重要なくとぅかもしれやびらん。


ヤシガ、クヌネットワークビジネスんかいエーてや、必要な技術とい知識、
経験など、ぬーん必要ぁりやびらん。


ちゅ~ば~て言えば、常識的なちゅーやいびぃ~んくとぅ、コミュニケーションが普通んかい
ないんくとぅ、他ちゅを尊重ないんくとぅ、ちゅぬちむぐくるちを思いやるくとぅがないん
くとぅ。


ウングトールところびんやーか。


くんぐとーるくとぅ、だぁまで順調んかいちゅ生を送ってきのみぐさぁ~ちゅでアリば、
とぅー分んかい備えているやずやいびーんね。


つまり、狼んかい育てられのみぐさぁ~ちゅでねーらんかぎり、ネットワークビジネスんかい
必要なスキルやとぅー分んかい持っているんでぃいーんくとぅやいびん。


じゅんにや、んなぁしに数ぬスキルを持っているわけやいびーんね。
生きてきのみぐさぁ~やっさーけぬ量ぬスキルを。だぁや、上等もぬやいびん。


だぁなぬんかい、いざビジネスをさびらとしーねーき、わーやぬーももってウラン、
ぬーもスキルがねーらんと口々んかい言い始めるちゅがいるんやいびん。


確かんかい、ビジネスぬ経験やっさーけを比べのみぐさぁ~ら、多少ぬ差やぁるかも
しれねーらんやいびん。ヤシガ、だぁや微々のみぐさぁ~るばっぺー。ちょっと教えてもらえば、
やっさーれやてぃんうまうまないんようんかいなりやびん。


でーじなぬや、ちゅーウヌもぬ、うんじゅがちゃんぐとぅーちゅかねぇんやいびん。

ネットワークビジネス TIENSは、批判が多い!!

月刊ネットワークビジネスを読んでいる時間が無駄だよ~

ロバートキヨサキ氏を知らずにネットワークビジネスをするなんて!

ネットワークビジネスアムウエイの知名度!!

復活出来たのかネットワークビジネス ライフストーリー

ネットワークビジネス セミナーは流れが変わります
[PR]



by hamakiyo1940 | 2010-09-18 11:16 | ネットワークビジネス
ネットワークビジネスを始める為には資料は大切なものです
by hamakiyo1940
プロフィールを見る
画像一覧
S M T W T F S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

フォロー中のブログ

ライフログ

最新のトラックバック

ブログパーツ

ファン

記事ランキング

ブログジャンル

画像一覧